Angyali hívószó: 1. Fejezet

Első fejezetnek lehet, hogy rövid, de elég információ van benne,
ami felkeltheti az érdeklődésed, hogy tovább olvasd.
Ez a történet nem azét került fel a blogra, hogy "rajongókat" szerezzek.
Egyszerűen az írás a mindenem és akkor is írom ezt a történetet, ha nem olvassák.
Mayának üzenem, hogy jó helyen jár és írjon kommentárt! XP
By : Iliana
A nők élete nem könnyű, ezt senki sem cáfolhatja. De az amiken én már keresztül mentem sokkal rosszabb, mint amit egy korombeli lánynak meg kell tapasztalnia. Bár nem mintha abban a neveltetésben részesültem volna, minta lányok a suliban, vagy az engem körülvevő emberek 99%- a. Bármit megadnék, hogy olyan lehessek, mint a csajok többsége, de az életemen nem tudok változtatni, mert akkor a szüleimnek mondanék ellent,  amit nem tehetek, bármennyire is szeretném néha...Csakhogy ha megtenném, az őseimre hoznék szégyent, amit nagyon nem szeretnék. Generációk óta, magas rangja volt a családomnak, amíg egy nő színre nem lépett és el nem törölt minden jó cselekedetünket -vagy 100 évvel ezelőtt. Ezért nevelek úgy a szüleim, ahogy. Hogyha egyszer eljő az idő, újra magas ragba emelhessem a Hope családot és ismét úgy tiszteljenek, ahogy kijár. Na persze. Ha a középkorban élnénk, talán úgy lenne. Mindegy. Már beletörődtem a sorsomba és abba, hogy a szüleim túlságosan is óvnak mindentől és annyira megbíznak bennem, hogy képesek rám bízni a bátyámat. ( Ez azért már túlzás egy csöppet...)


- Miss Hope!- egy éles női hang ragadott vissza a valóságba. - Bevallom, szépek a sorminták a füzetében, de a tananyag még mindig fontosabb. Ha kérhetem kevesebbet álmodozzék és többet segítsen a társának.- pillantott Mrs Godfry a padtársamra, Edenre. Aranyos srác a maga módján. De ha valaki segítséget kínál fel neki, alamuszi nyuszit megszégyenítő gyorsasággal húzza el a csíkot. Már megszoktam, hogy a leghúzósabb helyzetekben is kimagyarázza magát a házim lemásolásában.
  Nem törődöm módon toltam elé e füzetemet, hogy lemásolhassa a feladat megoldási képletét. Elkerekedett szemekkel bámulta a füzetemben a másodfokú egyenlet megoldásának levezetését. Mit mondhatnék, a matematika az egyik erősségem. Szín ötös vagyok belőle, és mivel negyedik órája vesszük ezt az anyagot, már a csengetés utáni tizedik percben kész volt a feladatom.
- Sajnálom, de...- kezdett bele a kifogásába Eden, de amint felé fordultam a torában akadt a folytatás és gyorsan átfogalmazta mondanivalóját.- ... nem tudom eléggé meghálálni a kedvességedet.
- Ha a tanár nő kérdezi, segítettem megoldani. - fordultam el tőle és a padomat kezdtem firkálgatni. Mostanában ez lett a mániám. Ha unatkoztam rajzolni kezdtem és mivel a füzetem épp nem volt kéznél muszáj volt a sima, fényes asztalfelületet választani. Hiába tudtam, hogy a tanár nő óra után bent tart, hogy lemossam a padot, mint az utolsó három alkalommal eddig. Amikor feleszméltem,  hogy mit is  rajzolok már késő volt. Megszólalt  a csengő jelezve az óra végét.
- Következő órán befejezzük. Elmehetnek ... kivéve...
- Engem.- suttogtam Edennek.
- ... magát Miss Hope.
  Eden halkan felkuncogott és elkezdett pakolni. már vártam mikor jön a tanár nő az asztalomhoz, hogy megnézze mit alkottam a mai óráján, de a helyén ült és a jegyzeteit rendezgette.
- Az ajtóban megvárlak.- köszönt el Eden.
- Sietek.- sóhajtottam. Összerámoltam a felszerelésem és elindultam a tanári asztalhoz. Automatikusan nyúltam a szivacsért, de nem kaptam meg. Mrs Godfry helyette egy vaskos mappát nyomott a kezembe egy mosoly kíséretében.- Elnézést tanár nő, de ez mi?
- Tudtommal ez egy mappa, amit fontos iratok tárolására használunk. 
- De miért kell ez nekem?
- Új diák fog az ön osztályába járni és gondoltam maga a megfelelő, hogy felzárkóztassa a fiatalembert. És mivel ilyen lelkesen nyújtotta a kezét, gondoltam előre is beleegyezett. Tudom, hogy mennyire kötelességtudó, ezért is merem rád bízni.
- Oh. Értem. Ez csak a matematika anyag?
- Természetesen.
- Rendben. Öhm. Mikor kell elkezdeni a ... korrepetálást?- Uhh. Ez szörnyen hangzik az  én számból. Egy teljesen idegen fiút kell felzárkóztatnom. A saját szabadidőmből. Klassz!
- Felhívom a szüleit, hogy ma délután küldök egy diákot. Remélem megfegyelmezi a bátyját és azokat a vadállatokat a hátsókertben.
- Nem vadállatok. Még a légynek sem tudnának ártani.- morogtam. Senki nem érti meg azokat az állatokat. - Viszont látásra Mrs Godfry.- fordítottam hátat és kisiettem a teremből. Egyenesen az ebédlő felé tartottam. Ne akartam még többet hallani a kedvenc állataimról. Főleg azt nem, hogy vadak. mindenki így vélekedik róluk, pedig soha senkit nem támadtak még meg eddig. 

  Az ebéd olyan csendesen telt,mint még soha eddig. A lányok néha megkérdezték min húztam fel magam, de mindig kitértem a válaszadás elől. Csak a mai napot éljem túl...
  Pont végeztem, amikor a iskolarádió közölte, hogy várnak az igazgatói irodában. Ennél vörösebb biztos nem lehettem volna még akkor sem ha paradicsomot nyomnak az arcomba. A  vicces az volt, hogy nem tudtam miért keres az igazgatónő. 
  Az ajtóban állva várt rám az igazgató. Félve léptem be a dolgozószobába, pedig tudtam, hogy semmi rosszat nem tettem. Mégis furcsa volt tudatlanul belépni ide.
- Az jutott a fülembe, hogy te fogod korrepetálni az új diákunkat.
- Igen, így van.
- Édesanyád hívott, hogy menj haza. Gondoltam akkor elküldöm a felszerelést, amire a fiatalúrnak szüksége lesz.- mutatott az asztala szélén fekvő táskára.- Azt is tudom, hogy az autód a testvérednél van, szóval felajánlhatnám az én autómat.
- Ezt nem lehet.- ráztam hevesen a fejem.
- Dehogy nem. - nevetett fel hangosan. Ebben a percben legszívesebben elsüllyedtem volna.
- Miért nem viselkedhetünk úgy mint tanár és diák? - nyögtem fel hangosan. Megértem anyát, hogy ide íratott be, de miért kell pont a nagynénémnek lennie az igazgatónak? 
- Csak azért nem tudja senki, hogy rokonok vagyunk, mert férjhez mentem. Attól én még a nagynénéd vagyok, drágám.- drága a te tudod mid. Kevés hiányzott, hogy most azonnal felálljak és ott hagyjam, de nem akartam feltűnést kelteni. Inkább szép lassan felálltam, elvettem tőle a kulcsokat meg a táskát és elindultam a hátsó garázs irányába, ahol a fehér, csillogó Mercedes-e parkolt. Bedobtam hátra a cuccokat, és bemásztam a volánhoz. Gyorsan indítottam, kifaroltam az útra és hazafelé vettem az irányt.
  Imádom Daytona Beach- et, csak az a baj, hogy itt mindenki ismer mindenkit kivéve én. Négy éve költöztünk Floridába, de még a szomszédaink nevét sem jegyeztem meg. Egyetlen dolog miatt örülök, hogy ideköltöztünk. A házunk mögötti farkasok miatt, akik- hiába van mögöttünk a tengerpart és mérföldekre tőlünk a legközelebbi erdő- minden alkalommal, amikor kint vagyok a kertben megjelennek és kikövetelik maguknak a figyelmem. Főként egy világosbarna példány, aki majdhogy nem az őrangyalom. Úgy vigyáz rám, ahogy senki ember a világon. Minden mozdulatomra odafigyel, csak akkor távozik ha én is és ő az egyetlen aki megérintette a szívemet. Természetesen nem szerelmes vagyok belé, hanem egyszerűen nem tudnék élni a közelsége nélkül most, hogy már az életem egyik darabkáját alkotja. Ő az én farkasom, az én angyalom.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Háhh már leesett...a bevezetőben...xd
Jól van Iliana...:P:D:D
Ez is nagyon jó,akár a többi...
Majd talizunk a suliban xd
Maya

Rosmine Flame írta...

Reméltem, hogy gyors a felfogásod...
Majd még beszélünk, hogy melyik a jobb írásom a sok közül, amit olvastál már. Ez most egy kicsit másabb lesz.
Köszi, szia.
Iliana

Mónika írta...

Tetszenek ezek az írói álnevek, illenek hozzátok. Klassz volt az írás, egyre kiforrottabb, letisztultabb. Jöhet egy kicsit több leíró rész is, azokkal igazán megbolondítható az emberi elme.